Veel gestelde vragen

  • Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats? Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na je aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
  • Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden? Kom je met meerdere personen dan doen wij onze uiterste best de behandelingen gelijktijdig in te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
  • Als ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeef, wordt de behandeling dan ook op dat tijdstip ingepland? Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen een half uur na je aankomsttijd en 21:00 uur. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
  • Hoe laat vindt de rondleiding plaats? Bij de receptie kun je informeren wanneer de rondleidingen plaatsvinden. Deze worden op verzoek uitgevoerd door een van onze wellnessmedewerkers.
  • Hoe laat vindt de lunch plaats? Je bent iedere dag van harte welkom in het restaurant voor een uitgebreide a la carte lunch. De broodgerechten serveren wij tot 17:00 uur, alle overige gerechten zijn de gehele dag te bestellen tot 21:00 uur (vrijdag en zaterdag tot 21:30 uur).
  • Hoe laat vindt het diner plaats? Vanaf 17:00 uur ben je van harte welkom in het restaurant voor het diner. Stel je eigen 3-gangen diner samen uit onze uitgebreide dinerkaart. De keuken is dagelijks geopend tot 21:00 uur (vrijdag en zaterdag tot 21:30 uur).
  • Mag ik eigen consumpties meenemen? Het is niet toegestaan om zelfmeegebrachte consumpties te nuttigen tijdens je bezoek aan Wellnessresort Helmond
  • Zijn er speciale damesdagen bij Wellnessresort Helmond? Er worden geen damesdagen georganiseerd bij Wellnessresort Helmond. Wel is het iedere woensdag badkleding-mag-dag. Het dragen van badkleding is dan de hele dag toegestaan. Bij Wellnessresort Roosendaal en Wellnessresort Leiden worden er wel damesdagen georganiseerd. Kijk op de website van die locaties voor meer informatie.
  • Als ik een cadeaubon via de website bestel, hoe lang duurt het dan voordat ik deze thuis ontvang? Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de bon binnen vier werkdagen naar je op. Afhankelijk van de post heb je je cadeaubon dus binnen 5 werkdagen thuis. Je kunt cadeaubonnen online bestellen of aanschaffen bij de receptie van Wellnessresort Helmond of andere Vitae Wellnessresort locaties.
  • Mag ik mijn eigen badjas, handdoek(en) en slippers meenemen? Tijdens je bezoek kun je gebruik maken van je eigen badjas, handdoek(en) en slippers. Je kunt deze ook bij Wellnessresort Helmond huren. Na afloop mag je de slippers meenemen en laat je de was bij ons achter, zo kom je nog meer ontspannen thuis.
  • Wanneer dien ik mijn kortingsbon in te leveren? Wanneer je in het bezit bent van een kortingsbon, dan dien je deze bij het inchecken aan de receptioniste te overhandigen. Eventuele cadeabonnen kun je tijdens de betaling (na het bezoek) bij de receptie inleveren.
  • Zijn mijn kortingsbonnen voor een wellness entree ook geldig voor een arrangement? Kortingsbonnen voor een wellness entree zijn alleen geldig voor een wellness entree. Deze kortingsbonnen kunnen dus niet worden ingeleverd wanneer je een arrangement bij ons boekt en zijn ook niet geldig voor een korting op andere producten en/of diensten.
  • Kan ik bij Wellnessresort Helmond lunchen en dineren als ik een bepaald dieet (bijv. vegetarisch of glutenvrij) volg? Dat kan. Je kunt je dieet bij je reservering aan ons doorgeven.
  • Is er een ruimte beschikbaar waar ik tijdens mijn bezoek kan kolven? Wellnessresort Helmond heeft een ruimte beschikbaar waar je tijdens je verblijf kunt kolven.
  • Kan ik bij aankomst ook nog behandelingen reserveren? Wanneer je zeker wilt zijn van je behandeling, dan raden we je aan om de behandeling vooraf te reserveren. Weet je nog niet zeker of je een behandeling wilt ondergaan, of weet je nog niet welke, dan kun je bij aankomst (indien beschikbaar) een behandeling reserveren.
  • Is Wellnessresort Helmond ook voor rolstoelen toegankelijk? Wellnessresort Helmond is helaas niet goed toegankelijk voor minder valide personen.
  • Moet ik voor of na mijn bezoek betalen? Na je bezoek aan Wellnessresort Helmond check je uit bij de receptie. Je kunt dan ook de rekening betalen. Eventuele kortingsbonnen dien je bij aankomst te overhandigen.
  • Kan ik ook met creditcard betalen bij Wellnessresort Helmond? Het is mogelijk om bij Wellnessresort Helmond te betalen met een creditcard.
  • Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben? Ook tijdens je zwangerschap kun je naar de sauna blijven gaan, er zijn dan echter wel een paar zaken waar je rekening mee dient te houden. Neem gerust contact met ons op om eventuele vragen te kunnen beantwoorden.
  • Is het verplicht om badkleding te dragen op badkleding-mag-dagen? Iedere woensdag is het badkleding-mag-dag bij Wellnessresort Helmond. Het is gedurende deze dag toegestaan om zowel met als zonder badkleding gebruik te maken van de faciliteiten.
  • Mag ik mijn mobiele telefoon gebruiken tijdens mijn bezoek aan Wellnessresort Helmond? Het is enkel toegestaan om je mobiele telefoon te gebruiken bij de hoofdingang/receptie.
  • Is het verplicht om te reserveren? Reserveren voor Wellnessresort Helmond is niet verplicht. Om teleurstellingen te voorkomen raden wij je echter wel aan om vooraf te reserveren. Wellnessresort Helmond hanteert een maximum aantal bezoekers per dag.
  • Is er voldoende parkeergelegenheid bij Wellnessresort Helmond? Wellnessresort Helmond heeft de beschikking over voldoende parkeerplaatsen waar je als bezoeker van Wellnessresort Helmond gratis gebruik van kunt maken.